Cum se poate vindeca o vătămare a gleznei. Cum să formați o entorsă de gleznă înaltă

Entorsele: entorsa glezna, genunchi - Simptome, tratament, recuperare

Deoarece ne folosim gleznele pentru aproape orice mișcare, alergare sau mișcare în picioare, nu este de mirare că pot deveni răniți.

  1. Informatii generale despre entorse O entorsa este o intindere sau rupere a ligamentelor - benzile dure de tesut fibros care leaga doua oase in articulatii.
  2. După mult timp așezat articulația doare
  3. Ce trebuie să știți despre durerea de gleznă - Sanatatea Ta
  4. Bandajul trebuie aplicat numai persoanelor cu cunoștințe medicale de bază.

Cu toate acestea, există câteva tehnici și sfaturi pe care puteți începe să le utilizați pentru a vă ajuta să vă mențineți gleznele puternice și fără vătămări. Exercitarea în siguranță Purtați pantofii potriviți. Deși poate părea un detaliu mic, alegerea pantofilor poate avea un impact imens asupra gleznelor și picioarelor atunci când faceți orice fel de exerciții fizice.

Cumpărarea și purtarea tipului potrivit de încălțăminte pentru piciorul tău va face un drum lung pentru a preveni rănirea gleznelor tale. Rețineți câteva dintre următoarele sfaturi pentru a face cumpărături pentru următoarea pereche de pantofi: [1] Dacă aveți arcade joase, veți avea nevoie de un pantof care să ofere suport frontal și arc. Platformele mai moi și mai multe perne pot fi potrivite dacă aveți arcade înalte sau picioarele rigide.

Pantofii de antrenament încrucișat pot funcționa pentru mai multe stiluri de sport.

Știind cum să atașați corect o entorsă de gleznă mare este foarte important.

Cel mai bine este să cumpărați și să purtați un pantof special conceput pentru sportul dvs. De exemplu, cumpărarea de pantofi de alergare efectivi cum se poate vindeca o vătămare a gleznei alergare, pantofi de baschet pentru jocul mingii etc.

Înlocuiți-vă pantofii în mod regulat. De-a lungul timpului pantofii tăi se vor purta, schimbând modul în care îți susțin piciorul. Acest suport în schimbare poate afecta modul în care piciorul îți cade atunci când mergi sau alergi și crește șansele ca tu să suferi o vătămare la gleznă. Înlocuiți-vă întotdeauna pantofii pentru a vă asigura că vă sprijină piciorul în mod corespunzător.

Dacă alergi mai des, înlocuirea pantofilor mai des poate fi o idee bună. Verificați încălțămintea pentru semne evidente, cum ar fi o platformă interioară strivită sau orice lacrimi sau rupe.

cum se poate vindeca o vătămare a gleznei care sunt medicamentele pentru artroza articulației șoldului

Evitați suprafețele neuniforme. Dacă sunteți un fan al mersului sau alergării, veți dori să acordați atenție suprafețelor pe care călătoriți. Suprafețele dezlănțuite sau inegale pot reprezenta pericolul de a vă răni glezna. Dacă piciorul tău cade pe o suprafață neuniformă, se poate răsuci și învârti glezna. Asigurați-vă întotdeauna că rutele planificate au suprafețe plane și sigure pentru a putea rula sau merge mai departe.

cum se poate vindeca o vătămare a gleznei cauzele și tratamentul articulației articulare

Rădăcinile, pietrișul, rocile și găurile pot prezenta pericole și cresc șansele de a vă răni glezna. Aveți grijă când alergați în jos sau în jos, deoarece acest lucru vă poate crește șansele de rănire. Evitați supraîncercarea. Să te afli în exerciții fizice sau în activități fizice regulate poate fi o idee minunată pentru menținerea unui stil de viață sănătos. Cu toate acestea, este posibil să puteți face prea mult exercițiu. Suprasolicitarea va crește șansele de accidentare și va face mai probabil că vă puteți răni glezna.

Entorsele: entorsa glezna, genunchi - Simptome, tratament, recuperare

Evitați antrenamentul prea mult pentru a vă menține glezna în siguranță. De exemplu, dacă sunteți alergător, puteți încerca ridicarea în greutate, călăritul cu bicicleta sau chiar mersul pe jos pentru a reduce încordarea repetitivă și pentru a vă îmbunătăți în continuare capacitățile de alergare. Prevenirea leziunilor de glezne Se încălzește întotdeauna.

Ori de câte ori intenționezi să faci exerciții fizice sau să faci o activitate fizică grea, vei dori să te încălzești în mod corespunzător.

cum se poate vindeca o vătămare a gleznei cele mai eficiente medicamente pentru articulații

Încălzirea vă poate ajuta să vă pregătiți corpul și gleznele pentru o muncă mai intensă, reducând probabilitatea de a răni zona. Joggingul lent îți poate crește în mod sigur ritmul cardiac și îți poate angaja gleznele înainte de a face efort.

cum se poate vindeca o vătămare a gleznei călcâiele și articulațiile doare

Nu forțați nicio întindere. Mențineți-vă mișcările lente și opriți-vă dacă simțiți disconfort. Lucrați lent leziune la nivelul încheieturii mâinii activități noi.

Ce trebuie să știți despre durerea de gleznă 24 iunie aeden 0Comentarii Durerea de gleznă se referă la orice tip de durere sau disconfort la glezne. Această durere ar putea fi cauzată de o vătămare, precum o entorsă sau de o afecțiune medicală, cum ar fi artrita.

Dacă intenționați să începeți exerciții, activități noi sau să creșteți intensitatea lucrurilor pe care le faceți deja, va trebui să lucrați lent la ele. Saltul într-o nouă mișcare sau intensitate prea tare, prea repede va crește mult șansele de a suferi o accidentare la gleznă.

Puteți utiliza, de asemenea, metode de antrenament încrucișat pentru a vă consolida rezistența și pentru a vă proteja de răni. De exemplu, încercați să alergați doar o milă dacă sunteți nou la alergare. Dacă v-ați simțit confortabil rulând atât de mult, adăugați o dată mai multă distanță data viitoare. După ce te-ai obișnuit cu acea distanță nouă, poți adăuga mai multe și vei continua să construiești lungimea de rulare în acest fel.

Cum să formați o entorsă de gleznă înaltă

Nu ignora durerea. Cel mai simplu mod de a evita rănirea gleznei este să asculți ce spune corpul tău. Dacă observați dureri în timpul exercitării sau activității, opriți imediat sau schimbați mișcarea. Apăsarea prin orice fel de durere articulară va agita în continuare zona și poate duce la o rănire mai gravă. Ascultă-ți întotdeauna corpul atunci când faci eforturi pentru semne de rănire iminentă sau durere.

Permiteți zonei cum se poate vindeca o vătămare a gleznei se vindece complet înainte de a continua orice program de exerciții. Tapează-ți glezna. Dacă aveți o vătămare la gleznă veche, aveți, de asemenea, o șansă mai mare de a o răni din nou. Pentru a reduce traumatismele recurente la gleznă, poate doriți să aplicați un bandaj sau bandă. Bandajul sau banda de gleznă va ajuta la întărirea zonei și va ajuta la evitarea mișcării într-un mod care ar putea duce la o altă vătămare. Folosiți această tehnică pentru a-ți contura corect glezna: [10] [11] Aplicați o bandă de bandă în jurul luciului inferior pentru a crea o ancoră.

Plasați o altă bandă de ancorare în jurul mijlocului piciorului.

Invata sa salvezi vieti: entorse, luxatii, fracturi

Creați un etrier, așezând un capăt al benzii la prima ancoră strălucitoare, aducându-l sub picior și înapoi în cealaltă parte a ancorei tale strălucitoare.

Începeți o bucată de bandă în partea de sus a etrierului, orice parte o va face.

cum se poate vindeca o vătămare a gleznei dureri articulare severe decât tratarea pastilelor

Aduceți bandă în jos, peste șiret, sub picior, înapoi pe picior și conectați-vă la partea opusă a etrierului. Adăugați un alt etrier pe piciorul în sine. Începeți pe o parte a benzii de ancorare a piciorului, aduceți banda sub spatele călcâiului și terminați banda de partea opusă a piciorului de la care ați început. Repetați fiecare bandă încă o dată. Cu toate acestea, de această dată amplasați benzile de bandă cu doar un pic de suprapunere între ele pentru a acoperi mai mult glezna și a oferi mai mult sprijin.

Consolidarea forței și echilibrului în gleznă Intrați în unele cercuri de gleznă. Cercurile de glezne sunt o mișcare simplă care va întinde mușchii din jurul gleznei și o va pregăti pentru exerciții fizice. Utilizați următoarele mișcări pentru a face o întindere corespunzătoare a cercului gleznei: [12] Stai jos cu picioarele direct în fața ta. Puneți un picior peste celălalt. Începeți să desenați un cerc în aer cu degetele de la picioare cu ajutorul piciorului ridicat.

Picioarele Rănit Noaptea După Antrenament, Durerile musculare Cauze, simptome si tratamente — Voltaren Unguent pentru entorse ale articulației gleznei: tratăm glezna Remedii naturiste pentru entorse Epoch Times România Unguent pentru entorse ale articulației gleznei: tratăm glezna - Cot Mi-au noaptea gleznei articulațiile rănit Recuperare dupa entorsa de glezna. Tratarea entorsei - Centrokinetic Cum să tratezi o vătămare a gleznei Recuperarea medicală după o fractură de gleznă 11feb. O fractură de gleznă este una dintre cele mai frecvente leziuni osoase sau articulare pe care o persoană le poate avea. Acest lucru i se poate întâmpla oricui, indiferent de vârstă, sex cum să tratezi o vătămare a gleznei abilitate atletică, indiferent dacă sunteți tipul de persoană care se bucură de sport, sau tipul de persoană sedentară.

Comutați picioarele și faceți aceeași mișcare pentru cealaltă gleznă. Încercați câteva ridicări ale viței. Creșterea vițelului este o mișcare simplă care vă poate ajuta să învățați cum să vă mențineți echilibrul în mișcare. De asemenea, poate ajuta la creșterea forței în piciorul inferior, ceea ce poate ajuta la prevenirea rănilor. Utilizați următoarele mișcări pentru a intra într-o întindere bună a viței: [13] Ridicați-vă drept cu picioarele la o distanță aproximativă de umăr.

Mutați-vă greutatea pe degetele de la picioare. Ridicați încet călcâiele de pe sol. Mențineți echilibrul în timp ce vă ridicați călcâiele.

Cum se poate vindeca o vătămare a gleznei

Coborâți călcâiele în jos înainte de a repeta mișcarea. Adăugați în creștere de stralucire.

cum se poate vindeca o vătămare a gleznei inflamație articulară ce este

Ridicările de creștere vă vor ajuta să vă îmbunătățiți sentimentul de echilibru, la fel ca o creștere a viței. Această mișcare simplă vă poate ajuta, de asemenea, să vă construiți forța în mușchii picioarelor inferioare. Utilizați următoarele mișcări pentru a efectua o creștere a viței corectă: Stai drept în sus și așezați-vă picioarele în jurul lățimii umărului.

Păstrează-ți greutatea în călcâie.

publicații